آکورد سراب رد پای تو از داریوش

آکورد سراب رد پای تو از داریوش

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 6/8 سنگین

C             Bb         C        Dm
سراب رد پای توكجای جاده پیدا شد
Dm         Am         Dm                  Gm
كجا دستاتو گم كردم كه پایان من اینجا شد
Dm           Gm            C                Dm
كجای قصه خوابیدی كه من تو گریه بیدارم
              Dm          C           Bb             C          ‌
كه هر شب هرم دستاتو به آغوشم بدهكارم
Gm            Am      C                   Dm
تو با دلتنگیای من تو با این جاده همدستی
Dm                   Bb     C                    Bb
تظاهر كن ازم دوری تظاهر می كنم هستی
Dm            Am          C            Dm
تو آهنگ سكوت تو به دنبال یه تسكینم
Dm    C    Bb                           C            Dm
صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر می بینم
Dm             Am                 C                      Dm
یه حسی از تو در من هست كه می دونم تورو دارم
Dm   C     Bb     C                         Bb
واسه برگشتنت هرشب درارو باز میذارم



نویسنده : دسته : داریوش , , بازدید : 1667 نظرات() تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 ساعت : 12:2

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ